Reminds me TAG

tumblr_mqc4q76q811qbkm2wo1_500

              Am găsit un tag foarte interesant săptămâna trecută, creat de Morethanb00ks şi am decis să îl fac. A cam trecut ceva de când l-am găsit, dar cred că a luat ceva să găsesc cărţile potrivite. Regulile, mai jos.

  •  Pentru fiecare „amintire” propusă alege câte o carte citită și argumentează în câteva cuvinte.
  • Dacă nicio carte citită nu corespunde unei „amintiri”, poți alege una din cărțile pe care dorești să le citești, dar să precizezi acest aspect.
  • *Găsește alte 5 sau 10 „amintiri” (cât te ține inspirația; pot rămâne și aceleași).
  •  Lipește eticheta pe alte 5 sau 10 blogguri (provoacă mai departe).

 

1. O carte care îți amintește de copilărie.book-color-cute-harry-potter-photography-favim-com-102866

    Nimic nu îmi aduce mai mult aminte de copilărie, decât seria Harry Potter a lui J.K. Rowling. Am crescut odată cu cărţile şi cu personajele şi e inevitabil să nu fie parte din copilăria mea.

 

2. O carte care îți amintește de școală.

8098990916_be0926f804_b

            Starters de Lissa Price. Am citit cartea în timpul şcolii, prin pauze, deci de fiecare datş îmi aminteşte de şcoală. Cu a doua carte, Enders, au stat diferit lucrurile; am citit-o acasă şi am blamat Universul cş seria s-a terminat. 😦

3. O carte care îți amintește de mâthe_hunger_games_book_by_soulflie-d4xme8qncare.

      Încă dinainte să apară puteam să jur că seria Jocurile Foamei va fi despre mancare. My fault.

 

 

4. O carte care îți amintește de vacanță.

4934737009_7a5142df6b

Inevitabil, seria Percy Jackson a lui Rick Riordan, având în vedere că le-am citit în timpul vacanţelor; de vară sau de iarnă. Am adorat Universul din cărţi la fel de mult cum l-am adorat pe cel al lui Harry Potter.

5. O carte care îți amintește de o carte.

currently-divergent-books

     Am asociat seria Divergent de la bun început cu seria Jocurile Foamei. Distopii amândouă, idei care aduc între ele, o Tris mai mult sau mai puţin asemănătoare lui Katniss. So, because of obvious reasons.

 

6. O carte care îți amintește de sărbători.

how-the-grinch-stole-christmas-review    How the Grinch Stole Christmas, Dr. Seuss. ÎNTOTDEAUNA. Copilul din mine va adora pentru totdeauna poveştile lui Dr. Seuss. Iar povestea asta e mereu cartea (şi filmul) potrivite pentru Crăciun.

 

 

 

 

7. O carte care îți amintește de o țară asiatică (+ ce țară?)

memoriile-unei-gheise_1_fullsizeMemoriile unei gheişe, Arthur Golden. Nu am citit-o, dar normal că îmi aduce aminte de Japonia.

 

 

 

 

 

8. O carte care îți amintește să iubești.

029Stardust, Neil Gaiman. Am citit cartea acum mult timp, fiind şi prima carte pe care am citit-o de la acest autor şi care l-a propulsat în topul scriitorilor mei preferaţi. Cartea e superbă, e scrisă într-un mod minunat şi doar când o revăd în bibliotecă îmi amintesc că trebuie să iubesc şi să fiu fericită.

 

 

9. O carte care îți amintește că trebuie să faci o schimbare.

wonder2bbookWonder, R.J. Palacio. O carte superbă, cu un mesaj pe măsură. Nu ai cum să o citeşti şi să nu vrei să faci o schimbare în viaţa ta; să trăieşti mai mult, să te bucuri de ceea ce ai şi de cine eşti mai mult.

 

 

10. O carte care îți amintește de tine.

coperta_quasar_ana_manescu-424x652Quasar, Ana Mănescu. De fapt şi alter.ego, dar mai mult aceasta. E ceva în Quasar care mă face să mă simt ca şi când sunt acasă. Mi-a intrat în suflet, am iubit-o, simt ceva atât de familiar faţă de această carte. Scriu asemănător Anei şi poate asta m-a făcut să simt această familiaritate. Dar mai sunt şi emoţiile care pulsează prin carte; toate acele emoţii pe care Ana le-a articulat şi le-a pus în cuvinte.

 

 

 

Acestea fiind spuse, dau tagul mai departe oricui vrea şi e dispus să îl facă. 🙂



 

tumblr_static_untitled

 

 

 

 

2 gânduri despre ”Reminds me TAG

Lasă un comentariu